V provozu... |
4.12. 1935 | Lokomotiva 464.008 vyrobena v ČKD |
TBJ 13.12. 1935 | Chomutov |
Za války číslo 68.004 | Chomutov |
Rok 1945 | Praha Smíchov |
3.8. 1959 | Trutnov |
1.6. 1965 | dosazena dyšna ,,Giesl’’ |
20.4. 1971 | Nymburk |
1.4. 1972 | Havlíčkův Brod |
11.5. 1972 | Kolín |
20.3. 1978 | Nymburk |
Zrušena 11.9. 1979 | (č.j. 21272/79 – 12 FMD) |
Lokomotiva 464.008 dojezdila v pravidelném provozu v lokomotivním depu Nymburk, včetně PLD Kolín. Nakonec byla odstavena v žst. Všetaty. Odtud ji odvezli nadšenci z LD Hradec Králové, kteří ji nakonec znovu uvedli do provozu. V současné době je lokomotiva majetkem Českých drah, provozuje ji LD Hradec Králové. V průběhu provozu byla u ní dosazena plochá dyšna Giesel a v LD Hradec Králové bylo nakonec dosazeno původní výfukové zařízení s kulatým komínem.
Nové zprovoznění... |
4.12. 1987 | odvezena ze Všetar do Jaroměře |
1988 | rozebírání lokomotivy |
7.7. 1988 | sundán kotel |
6.10. 1988 | vyvázání rámu a pojezdu |
1989 | ŽOS České Velenice GO kotle, pojezdu a pružnic |
1990 – 1991 | natírání rámu, sestavování a vylévání |
31.8. 1991 | zavázání kol do rámu |
1.2. 1992 | znovudosazení kotle |
16.6. 1992 | zkouška vodním tlakem 18 bar |
3.9. 1992 | první zatopení a pojíždění po Jaroměři |
5.9. 1992 | zkušební jízda Jaroměř – Mostek a zpět |
12.9. 1992 | TBJ Velim |
Říjen 1992 | okružní jízda kolem Čech 1000 km |
Květen 1993 | dosazen kulatý komín |